خدا گفت ببرينش جهنم

برگشت و نگاهي به خداوند كرد

خدا گفت نبرينش جهنم

او را به بهشت ببرين!

فرشتگان سوال كردن   چرا ؟

جواب آمد:

چون  او هنوز به من اميدوار است.