اميد به خدا
خدا گفت ببرينش جهنم
برگشت و نگاهي به خداوند كرد
خدا گفت نبرينش جهنم
او را به بهشت ببرين!
فرشتگان سوال كردن چرا ؟
جواب آمد:
چون او هنوز به من اميدوار است.
+ نوشته شده در سه شنبه پنجم دی ۱۳۹۱ ساعت ۸:۳۵ ب.ظ توسط مصطفی عبدالله پور مینابی زاده
|
العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان